צרכנות

אל על מבטלת את מותג UP ומפעילה 3 דרגות מחיר במחלקת תיירים

​​אל על ​משיקה מודל חדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים לכלל יעדי אירופה המאפשר לנוסע לטוס במחירים שונים

​אל על מתמודדת מול התחרות המתגברת בקווים לאירופה וצפון אמריקה – משיקה מודל חדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים לכלל יעדי אירופה המאפשר לנוסע לטוס במחיר משתלם, לבחור את חבילת הטיסה שמתאימה לצרכיו ולשלם בהתאם. בהמשך להרחבת רשת הנתיבים ליעדים אסטרטגיים בצפון אמריקה מכריזה החברה על השקת טיסה ישירה בקו תל אביב – סן פרנסיסקו. הטיסות מתוכננות לצאת במטוסי הדרימליינר החדשים 3 פעמים בשבוע החל מהרבעון הרביעי של 2018.

​החברה מציגה מודל חדש לטיסות לכלל יעדי אירופה המתבסס על 3 משפחות מחיר שונות – Classic, Flex , Lite. המודל החדש כולל גם את חמשת יעדי UP ​- לרנקה, קייב, בודפשט, פראג וברלין.

החל מהרבעון האחרון של 2018

מכירת המוצרים החדשים לכל יעדי אירופה תחל ב – 30 באפריל 2018 לטיסות היוצאות החל מתאריך 15 באוקטובר 2018.

בנוסף, מטוסי אל על מדגם 737-800 הטסים לאירופה, יעברו שינוי תצורה בהדרגה הכולל חידוש פנים מטוס, החלפת מושבי מחלקת התיירים למושבי Slim חדישים ונוחים, מושבי העסקים יוחלפו אף הם במושבים חדישים. כמו כן יותקן שקע USB במושבי מחלקות העסקים והתיירים. כמו כן, במטוסי ה 737 של אל על תשיק החברה ותטמיע בהדרגה מערכת אינטרנט חדשנית שתאפשר גלישה לנוסעים במהלך הטיסה.

במסגרת המודל יוכל כל אחד לבחור איך לטוס אל יעדי אירופה ולרכוש את המוצר המשתלם עבורו בהתאם להעדפתו. לנוסעים יוצעו שלושה סוגי כרטיסים ברמות מחיר שונות:

Classic, Flex , Lite

על אף שהמותג UP אשר שינה את הרגלי צריכת הנופש ביעדי אירופה בשל ריבוי המותגים, הוחלט לבטל את המותג ולייצר מוצר אחיד תחת המותג אל על.

  1. כרטיס Lite – הכרטיס הבסיסי הכולל תיק יד, ארוחה ושתיה. בנוסף ניתן יהיה לבחור לשלם בגין שירותים נוספים כגון שליחת מזוודה לבטן המטוס והושבה.
  2. כרטיס Classic – כרטיס הכולל תיק יד, הושבה מראש, ארוחה, שתיה ושליחת מזוודה לבטן המטוס ובנוסף כולל אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום.
  3. כרטיס Flex – כרטיס בעל גמישות מרבית על כל מחלקות הרישום במחלקת תיירים (לא רק הגבוהות). הכרטיס כולל מגוון רחב של שירותים: 2 תיקי יד, אפשרות מורחבת להושבה, ארוחה ושתיה, שליחת מזוודה לבטן המטוס ושירותים נוספים שיוצגו בעתיד.

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ימשיכו לצבור ולממש נקודות על פי תכנית מעודכנת כפי שתפורסם.

קו חדש לסן פרנסיסקו

פתיחת קו הטיסות הישירות לסן פרנסיסקו מהווה צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על בצפון אמריקה. הקו החדש יחל לפעול ברבעון הרביעי ש​ל 2018 – טיסות ישירות שבועיות המתוכננות לצאת במטוסי הדרימליינר החדשים.

סן פרנסיסקו תהפוך ליעד השישי של אל על בצפון אמריקה לצד ניו יורק (JFK וניוארק), בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס וטורונטו.

דוד מימון מנכ״ל אל על: "אל על ממשיכה להתחדש ובמקביל להתאים את עצמה לתחרות הגוברת בטיסות לאירופה הן בקרב תנועת הפנאי והנופש והן בקרב התנועה העסקית. בקרב קהל הנופש ישנה מגמה צרכנית גוברת לפיה המחיר מהווה גורם מכריע במסגרת השיקולים בעת הזמנת כרטיס הטיסה. לצד זאת, הקהל העסקי מעוניין בכרטיסים בעלי גמישות מרבית, שעות המותאמות לפעילות העסקית, מחלקות עסקים ועוד. היום אנו משיקים מודל חדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים לכלל יעדי אל על באירופה, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ביותר. מחלקת העסקים תישאר במתכונתה לצד המודל החדש במחלקת התיירים."

מעל 1,100 עוקבים בערוץ טלגרם: בואו להיות חברים שלנו. חפשו 'פרוטוקול' או היכנסו t.me/protocolil


תגיות

מערכת האתר

פרוטוקול מגזין עסקים הוא פורטל חדשות כלכלה, שוק ההון, נדל"ן, דין ומשפט, כסף, ביטוח, צרכנות פיננסית, עסקים ויזמות, סטארטאפ, אנרגיה, שיווק, טכנולוגיה ועוד.

כתבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close