דין ומשפט

חדש במשרד המשפטים – תקשורת מקוונת עם הטאבו

חדש במשרד המשפטים – תקשורת מקוונת עם הטאבו

בזכות שירות חדש שהשיק לאחרונה אגף רישום והסדר מקרקעין ("הטאבו"), מגישי תיקים, המבקשים לבצע פעולות בכלל לשכות הרישום, יחלו לקבל עדכונים והתראות אודות סטטוס הטיפול בבקשותיהם, בצורה מקוונת ובזמן אמת. שיפור זה בממשק מול לשכות רישום המקרקעין מתאפשר תודות לגרסה חדשה של תוכנת "רימון", וזאת כחלק מתהליך שיפור וייעול השירות לציבור בהובלת שרת המשפטים, איילת שקד, מנכ"לית המשרד, אמי פלמור ומנהל אגף רישום והסדר מקרקעין, שלומי הייזלר.

הגרסה החדשה צפויה להביא לקיצור משמעותי ביותר בזמני הטיפול בתיקים מופקדים, שכן היא תייתר את השימוש הנרחב שנעשה עד כה במשלוח תיקים, הודעות ומכתבים רשמיים, באמצעות הדואר. מעתה יקבלו מגישי התיקים הודעות טקסט ודוא"ל בדבר התחלת הטיפול בתיק, ויתעדכנו באמצעותם בהתקדמות הטיפול. ככל שהתיק יסתיים ברישום, תישלחנה למגיש התיק הודעת טקסט והודעת מייל בדבר אישורו, וכן קישור לרכישת נסח רישום מקורי מקוון המעיד על ביצוע הפעולה. אם וככל שימצאו ליקויים בבקשה, יישלח באותו אופן מסמך המפרט את הדרוש תיקון, תוך שיתאפשר למגיש התיק להגיע ללשכה בתוך שבעה ימי עסקים, לצורך קבלת התיק ו/או תיקון הליקויים אשר פורטו במכתב הדחייה.

שרת המשפטים, איילת שקד: "זהו צעד נוסף בשיפור השירות בטאבו. המשך לשירות המקוון ברישום הערות אזהרה. הגוף שהיה ארכאי ומאיים הופך לחדשני וידידותי. הטאבו ממריא היישר אל עבר שנת 2017. המהלך יקצר באופן משמעותי את משך זמן הטיפול במאות אלפי תיקים מופקדים בכל שנה, ויגביר את הוודאות והשקיפות אל מול מגישי תיקים אלו ביחס למצב הטיפול בהם".

מעל 1,400 עוקבים בערוץ טלגרם: בואו להיות חברים שלנו. חפשו 'פרוטוקול' או היכנסו t.me/protocolil


תגיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close