טכנולוגיה ודיגיטל

סטארטאפ ישראלי יעזור למוקדי המכירות לייעל את העבודה

סטארט-אפ חדש, CallMarker, מייעל את עולם הטלמרקטינג באמצעות שימוש בבינה מלאכותית ויחבר בין מוצרים רלוונטיים ללקוחות

סטארט-אפ ישראלי חדש הולך לשנות את עולם הטלמרקטינג ולייעל את עבודת אנשי המכירות שידברו רק עם מי שבאמת מעוניין לשמוע מה יש להם להציע. CallMarker מסייעת לחברות למכור את המוצרים או השירותים שלהן ישירות למי שצריך אותן באמצעות מערכת מבוססת בינה מלאכותית.

המערכת שפיתחה CallMarker היא מערכת טלמרקטינג 360 המבוססת ענן. המערכת מקבלת לידים ודואגת להתקשר אליהם בשם ובקול של אנשי המכירות. רק לאחר שהלקוח הפוטנציאלי אישר כי הוא יכול לשוחח עם איש המכירות, היא מחברת אותו אל השיחה. כך, אם הלקוח הפוטנציאלי ביקש מהסוכן לחזור אליו בעוד שבוע, איש המכירות לא צריך לשים לעצמו תזכורת, המערכת תחייג אליו בעוד שבוע בשעה שנקבעה באופן אוטומטי.

כך, חוסכת החברה את אותם הלקוחות שלא טופלו, נשכחו או הלכו לאיבוד. בכך מגדילה, למעשה, המערכת את ההיתכנות לסגירת העסקה ומקצרת את זמן השימוש בטלפון לאנשי המכירות שייעודו לשיחות ענייניות בלבד. בנוסף, המערכת מאפשרת תהליך למידה לסוכנים על ידי הצגת נתונים על דברים שעבדו בתהליך המכירה ומה לא.

דורי שבת, מנכ"ל CallMarker: לטלמרקטינג יש תדמית רעה מאוד וזה בגלל כל אותן שיחות סרק ללקוחות לא רלוונטיים. יתר על כן, על פי מחקרים כ- 65% מהשיחות היוצאות אינן מגיעות לשיחות בכלל אלא רק מנסים לתפוס את הלקוח! זהו בזבוז זמן אדיר של נציגי המכירות. המערכת שפיתחנו מפחיתה את זה ומסייעת לכל חברה להגיע בדיוק במועד ובזמן שמתאים ללקוח ובכך מגדילה את המכירות ומפנה את הזמן של אנשי המכירות למשימות אחרות.

בואו להיות חברים שלנו בערוץ הטלגרם - t.me/protocolil


תגיות

מערכת האתר

פרוטוקול מגזין עסקים הוא פורטל חדשות כלכלה, שוק ההון, נדל"ן, דין ומשפט, כסף, ביטוח, צרכנות פיננסית, עסקים ויזמות, סטארטאפ, אנרגיה, שיווק, טכנולוגיה ועוד. יש לכם מידע חשוב לספר לנו? כתבו לנו דרך המייל האדום.

כתבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close