שוק ההון, מסחר ומטבע חוץ

טוויטר תחסום מודעות של מטבעות מבוזרים והנפקות אסימונים החל מהיום

טוויטר הודיעה אתמול כי החל מהיום היא תחסום מודעות ממומנות של עסקים וחברות בתחומי המטבעות המבוזרים והנפקות אסימונים לציבור (ICO). מדיניות הפרסום החדשה של טוויטר מצטרפת להודעות של החברות פייסבוק וגוגל מוקדם יותר.

על פי מדיניות הפרסום החדשה של טוויטר, בתוך 30 יום תיכנס לתוקפה גם דחייתם של מודעות של אתרי בורסות למטבעות דיגיטליים וארנקים דיגיטליים, אלא אם כן החברות הללו הונפקו בבורסות הגדולות בעולם.

"אנו מחויבים לבטיחות של קהילת המשתמשים של טוויטר. לצורך כך, הוספנו מדיניות חדשה עבור מודעות טוויטר הקשורות למטבעות מבוזרים. על פי מדיניות חדשה זו, הפרסום של הצעות מטבע ראשוניות (ICO) ומכירות אסימונים ייאסרו", אמר דובר חברת טוויטר. "אנחנו נמשיך לשפר מדיניות זו לפי התפתחות התעשייה".

בתוך כך, הודעת טוויטר מצטרפת להודעות של חברת גוגל ופייסבוק מוקדם יותר. כזכור, גוגל הודיעה לפני כשבועיים כי היא מעדכנת את מדינות הפרסום של שירותים פיננסיים ולכן תאסור מודעות ממומנות של מטבעות דיגיטליים, הנפקות ICO, ארנקים דיגיטליים ופרסום של בורסות למטבעות מבוזרים וזאת החל מחודש יוני 2018.

גם פייסבוק הודיעה בתחילת חודש פברואר השנה על כך שהיא מעדכנת את מדיניות הפרסום של שירותים פיננסים ולכן תאסור על פרסום ממומן של תוכן בנושא מטבעות מבוזרים, הנפקות אסימונים ואופציות בינאריות




בואו להיות חברים שלנו בעמוד הטלגרם - t.me/protocolil

אבי פסח

כותב במגזין העסקים פרוטוקול. אוהב חדשות מעניינות, יוצר תוכן, בוגר תואר ראשון. אימייל פניות בנושאי האתר: avi@protocol.co.il

כתבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close