שיווק ופרסום

אינסטגרם עסקים: מדריך יצירת חשבון עסקי באינסטגרם

אינסטגרם זו לא רק חברת הבת של פייסבוק, אלא גם רשת חברתית הגדולה השניה בעולם ורשת חברתית מבוססת תמונות המובילה בעולם. בחודש יוני 2018 אינסטגרם ציינה אבן דרך נוספת – 1 מיליארד משתמשים פעילים בחודש.

מדובר על אבן דרך משמעותית מכיוון שהרבה משתמשים עוברים לרשת החברתית הזו וחלקם אף עוזבים את פייסבוק לטובת אינסטגרם. כמות כזו של אנשים שמתעניינים בתוכן איכותי ומעניין גורם לעסקים רבים להבין כי מדובר על ערוץ שיווק ומיתוג חשוב מאוד עבורם.

המדריך הזה יעזור לכם להבין איך ליצור חשבון אינסטגרם עסקים גם אם יש לכם כבר חשבון אינסטגרם רגיל, איך להגדיר את החשבון בצורה נכונה ועוד.

אינסטגרם לעסקים – מי צריך?

השאלה הראשונה שאתם חושבים תוהים לגביה האם אתם באמת זקוקים ליצור אינסטגרם לעסק שלכם. בשאלה זו אתם רוצים גם לדעת מה התועלת שתקבלו עבור העסק והמותג שלכם והאם זה שווה את ההשקעה.

ובכן, על מנת שתוכלו לדעת זאת, שאלו את עצמכם מספר שאלות.

  • מיהו קהל היעד שלכם?
  • האם הם גולשים באינסטגרם (באתר או באפליקציה)?
  • מהי הכמות של אותו קהל יעד? (אפילו הערכה אם אין מספר מדוייק)
  • האם אתם יכולים ליצור עבורם תוכן איכותי?

הסיבה לכך כי כזו, אם קהל היעד שלכם משתמש באינסטגרם ויש כמות מכובדת של אנשים שיכולים להיות הלקוחות שלכם, אתם צריכים לשקול יצירת נוכחות לעסק שלכם באינסטגרם. כמו כן, אם אתם יכולים תוכן איכותי ומעניין עבורם תוך כדי מיתוג העסק שלכם – סימן שאתם חייבים לפתוח עמוד עסקי באינסטגרם.

האם ליצור אינסטגרם פרטי או אינסטגרם עסקי?

ברמה בהשוואה לפייסבוק לדוגמה, אינסטגרם פרטי ועסקי די דומים אחד לשני ויש קצת שוני בינהם.

אינסטגרם פרטי מתאים לאנשים פרטיים שמעוניינים לשתף את התמונות והתוכן שלהם, לעקוב אחר החברים שלהם או אחרים מותגים שונים עם נוכחות ברשת החברתית. כמו בפרופיל פייסבוק פרטי, לא ניתן לקבל נתונים סטטיסטיים כמו מי צפה וכמה אנשים ראו את הפוסט ובנוסף לא ניתן לפרסם בצורה ממומנת (בתשלום).

אינסטגרם עסקי מתאים לעסקים ולמותגים שמעוניינים לשתף את התוכן העסקי שלהם, תמונות של העסק, של העובדים, תחומי עניין אחרים ועוד. ניתן לקשר את חשבון האינסטגרם העסקי לחשבון פייסבוק עסקי וכמובן לפרסם בצורה ממומנת. בנוסף לכך, באמצעות פרופיל עסקי ניתן לקבל נתונים סטטיסטיים אודות כמות האנשים שצפו בפוסט, מידע דמוגרפי על האנשים, מיקומים ועוד.

אפשר גם להוסיף כפתורים שונים לפרופיל האינסטגרם העסקי שהם: מספר טלפון, דואר אלקטרוני וכתובת מיקום עסק. לעומת זאת באינסטגרם פרטי לא ניתן להוסיף כפתורים כאלו ופרסום טלפון או אימייל אפשר רק באזור הביוגרפיה.

אגב, השוני בין פייסבוק לאינסטגרם, לעניין המשתמשים, הוא שניתן לזגזג בין אינסטגרם פרטי לעסקי ולהיפך. בפייסבוק לא ניתן לעשות זאת.

האם להפוך אינסטגרם פרטי לעסקי ומה ההשלכות?

אם יש לכם אינסטגרם לעסק שלכם או אם אתם עצמאיים והעסק הוא המותג או השם שלכם, אתם יכולים להעביר את החשבון הפרטי לעסקי. או שאתם גם יכולים להמשיך להשתמש בפרטי.

אם אתם משתמשים בחשבון רגיל (פרטי), אז אין לכם נתונים סטטיסטיים, אתם לא יכולים לקשר לעמוד עסקי בפייסבוק, להוסיף כפתורים של העסק ואתם לא יכולים לפרסם בצורה ממומנת. כאמור לעיל, בחשבון עסקי יש את כל הכלים הללו.

לכן, אם חשוב לכם לקבל את הכלים הללו, כנראה שאתם צריכים להעביר את החשבון הפרטי לעסקי, אך אין זה חובה.

כנראה אתם שומעים באינטרנט הצהרות שונות כי חשבון עסקי מקבל פחות חשיפה מאשר חשבון פרטי וכדומה. למעשה, מדובר על הערכות בלבד ואין שום מסמך או הודעה רשמית מטעם אינסטגרם או פייסבוק שתומך בהצהרה זו של אותם אנשים.

איך ליצור חשבון אינסטגרם עסקים?

יש 3 דרכים לגשת לנושא איך ליצור עמוד עסקי באינסטגרם.

1. עמוד הפייסבוק שלכם

הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות עמוד הפייסבוק העסקי שלכם. פשוט מאוד, יש לגשת אל העמוד העסקי > לחצו על הגדרות > בלשונית בצד לחצו על "אינסטגרם". כך זה נראה:

אינסטגרם דרך עמוד פייסבוק
אינסטגרם דרך עמוד פייסבוק

במידה וכבר יש לכם חשבון, הזינו את שם המשתמש והסיסמא והתחברו. במידה ואין לכם חשבון, לחצו על כפתור "הרשמה" למטה בחלק ברקע הסגול ואז הזינו שם משתמש, דואר אלקטרוני ומספר טלפון שהוא לא חובה. קישור ליצירת סיסמא תקבלו למייל שלכם.

לאחר מכן ההתחברות דרך העמוד העסקי, תוכלו לנהל את הנראות של הפרופיל העסקי באינסטגרם כמו גם לערוך שם חשבון, ביוגרפיה, אתר אינטרנט, כתובת אימייל ליצירת קשר, מספר טלפון וכן כתובת מקומית. שאר הדברים אפשר לערוך באמצעות האפליקציה בטלפון.

2. אפליקציית אינסטגרם בטלפון

במידה ויש לכם חשבון, יש להתחבר אליו, אחרת, יש ליצור חשבון חדש.

לאחר ההתחברות לחשבון הקיים או החדש שתיצרו, לחצו על סמל הפרופיל שלכם > לחצו על 3 נקודות / קווים אופקיים לרוחב > לחצו על הגדרות או גלגל שיניים. לאחר מכן לחצו על "מעבר לחשבון עסק", לחצו על המשך מספר פעמים ואז בחרו קטגוריה מתאימה לעסק. לבסוף, קשרו את החשבון לעמוד העסקי בפייסבוק וזהו.

על מנת לערוך את ההגדרות והמידע של העסק, גשו לעמוד הפרופיל באינסטגרם, לחצו על "עריכת פרופיל" והתחילו שם להוסיף או לערוך תמונת פרופיל, קישור, ביוגרפיה, טלפון ועוד.

3. אתר אינסטגרם

זו הדרך הפחות יעילה ליצירת חשבון עסקי, אבל גם באמצעות הדרך הזו ניתן ליצור חשבון או להתחבר לחשבון קיים. הפיכת הפרופיל לעסקי צריכה להיעשות על ידי הדרך הראשונה או השניה.

עם זאת, הדרך הזו הכי יעילה כאשר אתם רוצים לערוך את הפרופיל העסקי שלכם, לשנות תמונת פרופיל, קישור או ביוגרפיה, לראות אילו אפליקציות מחוברות לחשבון ומידע חיוני נוסף.

בנוסף, באמצעות הדרך הזו ניתן להעלות תמונות לאינסטגרם מהמחשב.

מה עוד חשוב לדעת?

  • ניתן לבצע הגדרה של חשבון אינסטגרם דרך האליקציה.
  • ניתן לקבל מידע על החשבון שלכם, בקשות מעקב בהמתנה, שינויי סיסמאות, כניסות לחשבון ועוד – כל זה דרך אתר האינטרנט.
  • גודל תמונת פרופיל באינסטגרם היא 152×152 פיקסלים – עוד על גודל תמונות ברשתות חברתיות.
קבלו הצעת מחיר שיווק ברשתות חברתיות בחינם


* שליחת הטופס בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות

מעל 1000 עוקבים בערוץ טלגרם: בואו להיות חברים שלנו. חפשו 'פרוטוקול' או היכנסו t.me/protocolil


תגיות

מערכת האתר

פרוטוקול מגזין עסקים הוא פורטל חדשות כלכלה, שוק ההון, נדל"ן, דין ומשפט, כסף, ביטוח, צרכנות פיננסית, עסקים ויזמות, סטארטאפ, אנרגיה, שיווק, טכנולוגיה ועוד.

כתבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close