שיווק ופרסום

גוגל שופינג בישראל: כך צרכנים וגם בעלי עסקים יוכלו להנות

התחרות בעולם המסחר האלקטרוני בישראל עולה שלב: גוגל משיקה את גוגל שופינג בישראל, המאפשרת הצגת מודעות של קניות מוצרים בעת חיפוש בגוגל. מדובר על מודעות עם תמונה של המוצר, טקסט ומחיר, ולא מודעת טקסט רגילה.

לאחרונה שמענו כי אמזון מתכננת להיכנס לישראל, להשכיר פה שטחי אחסון ענקיים וכנראה לבסס כאן את נוכחותה. גוגל, שהבינה זאת ובין היתר בשל תוכניות נוספות של החברה, משיקה דווקא עכשיו את השירות שלה Google Shopping. בשונה מאמזון, גוגל לא קמעונאית ולא תאחסן את המוצרים של בעל החנות פיזית, אך היא יכולה לאחסן את המוצרים וירטואלית בחנות מסחר אלקטרוני של בעל העסק או בדף נחיתה של גוגל.

איך זה עובד?

צרכן נכנס לגוגל ומתחיל לחפש מוצר כלשהו לקנייה, לדוגמה: "נעלי ספורט". בשלב זה גוגל מציגה מודעות רלוונטיות לתוצאות החיפוש כך שאפשר לראות מוצרים מתאימים, לרבות תמונות של המוצר, צבעים, מחירים, כותרת מודעה, שם החנות ומידע נוסף.

לאחר שהגולש לוחץ על המודעה, הוא עובר לאתר האינטרנט של בעל החנות המקומית / מסחר אלקטרוני וממשיך שם את הרכישה.

השירות מושק זה עתה בישראל וייתכן שלא כולם יוכלו לראות מודעה עם מוצר ותמונה כעת, אך בקרוב מאוד כולם יוכלו לראות מודעות אלו.

איך הצרכן ירוויח מזה?

אתם כצרכנים ולקוחות יכולים להנות מכך שאינכם תצטרכו להיכנס לאתר אינטרנט אחרים של השוואת מחירים, ותוכלו מתוך החיפוש של גוגל למצוא את המוצר הרלוונטי עבורכם. גם אם המוצר לא בצבע המתאים אך הוא נראה לכם טוב לעין, אתם יכולים ללחוץ על המודעה ולהגיע לאתר של החנות ולרכוש שם או לבחור צבעים אחרים וכד'.

בנוסף, מכיוון שמרביתינו משתמשים בגוגל, הדבר יחסוך לכם זמן יקר לכניסה לעוד ועוד אתרים עד שתמצאו את המוצר שרציתם לרכוש.

איך בעל העסק ירוויח מזה?

בעלי עסקים וחנויות יכולים להנות מכך על ידי מספר יתרונות חשובים. ראשית כל, עסקים שמשתמשים במודעות אלו מקבלים יותר תנועה לחנות האונליין שלהם, בהשוואה למודעות טקסט רגילות. מדובר על פי 2 או פי 3 תנועה.

היתרון הנוסף הוא שמדובר על לקוחות איכותיים יותר כיוון שמודעות אלו כוללות פירוט רחב יותר. לקוחות יוכלו לראות לפני התמונה איזה סגנון הם אוהבים, ולפי המחיר הם יוכלו לדעת האם התקציב שלהם מאפשר זאת.

בנוסף לקמפיינים של קניות, ניתן ליצור גם קמפיין של מודעות טקסט כך שתוכלו להופיע לעיתים גם בו זמנית – דבר שמגדיל את הסיכויים שהלקוח ייכנס לאתר שלכם. המודעות עשויות להופיע בעת חיפוש בגוגל, יוטיוב, אתר גוגל שופינג, אתרי שותפים וגוגל תמונות. לבסוף, עסקים ישלמו אך ורק אם הצרכן לחץ על המודעה שלהם, אין יותר עלויות נוספות.

הכתבה נכתבה על ידי נציג בכיר בחברת השיווק הדיגיטלי Netolink, אשר לקוחותיה הם ממגוון תחומי העיסוק בישראל, הן עסקים קטנים ועצמאיים והן עסקים גדולים וארגונים שונים.

עסקים המעוניינים להגדיל את המכירות שלהם באינטרנט יכולים לפנות ישירות דרך הטופס הבא

השאירו פרטים כעת ונציג יחזור אליכם


* שליחת הטופס בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות

בשיתוף עם Netolink

תגיות

כתב אורח

מדי פעם, אנחנו מארחים כותבים אורחים מקצועיים בנושאים שונים באתר. אם הינכם מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך האתר.

כתבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close