שיווק ופרסום

כל הדרכים להגדיל את כמות הלייקים בעמוד הפייסבוק שלכם

משווקים רבים לא ממליצים להשקיע בהגדלת כמות הלייקים בעמוד הפייסבוק, מצד שני משווקים אחרים כן ממליצים, אז איך מגדילים את הלייקים? הנה מדריך. העמוד הפייסבוק שלכם הוא אחד הנכסים הקריטיים להצלחת המותג או העסק שלכם, אמנם זה לא תלוי בכמות הלייקים (סימוני אהבתי) בעמוד, אלא עד כמה המשתמשים מעורבים בפוסטים שלכם.

להשקיע את כל כספכם ותקציבכם על מנת להגדיל את כמות הלייקים בפייסבוק זו טעות, יש עוד דרכים לעשות זאת, אבל התעלמות מוחלטת מהעמוד העסקי שלכם זו טעות חמורה עוד יותר. לקוחות רבים מחפשים אתכם לפי אתר האינטרנט שלכם, לפי הטלפון של העסק ולפי נוכחות ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, לינקדאין או כל רשת חברתית אחרת) ולכן חשוב גם להשקיע בעמוד העסקי וזה גם כולל הבאת מספר האנשים שלחצו "אהבתי" לדף העסקי שלכם.

אז איך מגדילים את כמות הלייקים בעמוד הפייסבוק שלכם? כאן תוכלו למצוא את כל הדרכים שאפשר לעשות זאת.

1. קשרו בין העמוד העסקי לחשבון הפרטי

החלק הכי פשוט, הכי קל והכי זול זה להוסיף את העמוד העסקי לפרופיל האישי שלכם. איך עושים זאת? פשוט.

כאשר יש לכם עמוד עסקי כבר, גשו אל העמוד הפרטי, בחרו בלשונית "אודות", בחלק של "השכלה ועבודה" לחצו על "הוספת מקום עבודה". כאן תוכלו להוסיך את העמוד העסקי שלכם, פשוט הזינו את השם של העמוד בשדה "חברה", כמו כן תוכלו לקשט עוד יותר ולהזין את תפקידכם, עיר, תאריך התחלה, וטקסט קצר אם תרצו.

לבסוף בחרו מי יכול לצפות בתפקיד ובמקום העבודה שלכם (ציבורי, חברים, חברים של חברים וכד'), ולחצו שמירה.

דרך אגב, זהו חלק חשוב, כיוון שמי שצופה בעמוד הפרטי שלכם, יכול לצפות בנתונים אלו וליצור עמכם קשר, בעיקר לצרכים עסקיים.

2. בקשו מהחברים להצטרף לדף העסקי

אפשרות שניה היא שליחת בקשה לחברים שלכם להצטרף לעמוד העסקי. את זה ניתן לעשות בעמוד העסקי בסרגל הצדדי על ידי לחיצה על "הזמנת חברים" לסמן אהבתי לעמוד העסקי, אם זה לא מופיע, אז ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על ה-3 נקודות מתחת לתמונת הנושא ואז בחרו "הזמנת חברים".

לאחר הלחיצה, ייפתח לכם חלון חדש ושם ניתן להזמין את החברים שלכם (או את כל החברים במידה וקיימת אפשרות זו – פייסבוק תמיד מתעדכן). דרך אגב, ניתן לשלוח את ההזמנות גם דרך המסנג'ר, ואז החברים יקבלו הזמנה גם דרך התראות וגם במסנג'ר.

מומלץ לא לשלוח בקשות רבות ביחד, פייסבוק עלול לחסום אתכם.

3. בקשו מהחברים להזמין את החברים שלהם

אם זה בסדר לבקש זאת מהחברים שלכם, עשו זאת. שלחו הודעה פרטית לחברים שלכם בפייסבוק או בדרכי התקשרות אחרות. ובקשו מהם לבצע את הזמנת החברים כמו שאתם עשיתם בשלב מספר 2. גם הם יכולים לעשות זאת.

אם הם חברים קרובים שלכם, ייתכן והם יעזרו לכם בכיף. מומלץ להזהיר אותם לא לשלוח הרבה בקשות ביחד, כדי שהם לא ייחסמו גם על ידי פייסבוק.

4. אפשרו הצעות לדפים דומים

הצעות לדפים דומים היא אפשרות שהעמוד שלכם יופיע בעמודים עסקיים אחרים דומים לשלכם וכל זאת בסרגל הצדדי. כאשר תגשו לעמוד העסקי שלכם, גללו למטה עד שתראו בסרגל הצדדי מספר עמודים ושם רשום "אנשים אהבו גם". כפי שדפים אחרים מופיעים בעמוד שלכם, כך גם העמוד שלכם עשוי להופיע בדפים אחרים.

אם אתם רוצים לבטל את האפשרות הזו או אם אתם לא רואים את האפשרות הזו ואתם רוצים להוסיף אז יש לעשות כך.

לחצו על לשונית הגדרות בחלק העליון של העמוד, בלשונית הצדדים כאשר אתם בחלק "כללי", המשיכו למטה, עד שתראו "הצעות לדפים דומים". שם תוכלו לראות האם לכלול את העמוד שלכם בדפים דומים או לא. כך זה נראה:

הצעות לדפים דומים
הצעות לדפים דומים

5. שתפו העמוד העסקי בחשבון הפרטי

אם החברים שהזמנתם אותם, לא סימנו אהבתי (לייק) לדף העסקי, נצלו את האפשרות של שיתוף הקישור של העמוד בפרופיל העסקי. תוכלו גם לשתף פוסט ספציפי בעמוד הפרטי.

ניתן גם להוסיף כיתוב בשיתוף ולרשום לחברים: "נשמח אם תצטרפו אלינו" או משהו אחר.

6. פרסמו בקבוצות בפייסבוק

יש המון קבוצות ספאם בפייסבוק, אך יש גם קבוצות איכותיות. שתפו את העמוד העסקי שלכם בצורה אלגנטית ומתאימה בקבוצות מתאימות, בין אם שיתוף העמוד או שיתוף פוסט כלשהו.

ניתן להגיב בצורה יפה כתגובה לפוסט כלשהו בקבוצה או כפסוט רגיל עם שיתוף וכל זאת בצורה שיהיה נעים לקרוא ומצד שני לנצל את אפשרות כדי לצרף יותר לייקים לעמוד.

7. בקשו מהעובדים להוסיף לפרופיל הפרטי

מנהלים גם עובדים שנמצאים בפייסבוק? בקשו מהם להוסיף לחלק האודות שלהם בפרופיל הפרטי שהם כרגע עובדים במקום העבודה תוך כדי ציון שם העמוד העסקי. במילים אחרות, בדיוק כמו שעשיתם בסעיף מספר 1, אבל עבור העובדים.

8. פרסמו בדפים עסקיים אחרים

הידעתם שאתם יכולים להוסיף תגובה בשם העמוד שלכם ולא בשם הפרטי? מעולה!

פשוט מאוד, עקבו אחרי מספר עמודים עסקיים ופרסמו תגובה או לייק בתור העמוד העסקי שלכם. כך תוכלו להרוויח מכמה אפשרויות:

  1. תוכלו ליצור אינטרקציה ובניית קשרים עסקיים עם העמוד העסקי האחר.
  2. העוקבים של העמוד העסקי האחר, יראה את התגובה שלכם ויוכל להגיע אליכם לעמוד ולסמן אהבתי.

9. קשרו בין העמוד העסקי שלכם לבין קבוצה בניהולכם

מנהלים גם קבוצה? כעת תוכלו לקשר בין הקבוצה לבין העמוד העסקי שלכם והכל במידה והקישור הוא מתאים בנסיבות העניין.

בעמוד העסקי, בלשונית "קבוצות", לחצו על קישור לקבוצה קיימת, ואז קשרו את הקבוצה שלכם.

אם הלשונית לא מופיעה בעמוד העסקי, גשו להגדרות הדף, לחצו על לשונית הצדדית "עריכת דף", רדו למטה עד הסוף ולחצו על "הוסף לשונית", שם תהיה האפשרות של הוספת הלשונית קבוצות.

10. קשרו בין מספר דפים עסקיים

ניתן לסמן אהבתי גם כעמוד עסקי. כמו שאתם כפרופיל פרטי לוחצים "לייק" לעמוד העסקי, כך ניתן לעשות זאת כפרופיל עסקי וזאת במידה ויש לכם מספר עמודים עסקיים בניהולכם או אם אתם עושים זאת לעמוד עסקי אחר (שלא בניהולכם).

על מנת לעשות זאת, לחצו על ה-3 נקודות מתחת לתמונת הנושא ובחרו "סמן/י לייק בתור הדף שלך", לאחר מכן תוכלו לבחור איזה דף "יעשה לייק" לעמוד הזה (במידה ויש לכם כמה). כמובן, ניתן לבקש מדפים אחרים לסמן אהבתי לדף שלכם גם.

כאשר תעשו זאת, העמוד שסימנתם לו לייק כעמוד, יופיע בעמוד שלכם בסרגל הצדדי בחלק "דפים שסומנו ב'אהבתי' על ידי דף זה".

11. בקשו מהאוהדים של העמוד

נצלו את האוהדים של העמוד שלכם כדי לגרום להם לצרף את החברים שלהם. פשוט מאוד, פרסמו פוסט והסבירו להם שהם יכולים לצרף את החברים שלהם לאהוב את העמוד העסקי שלכם.

12. צרו קשר עם מנהלי דפים אחרים

אתם יכולים ליצור קשר עם מנהלי דפים אחרים כדי ליצור פוסט כלשהו או שיתוף פעולה כלשהו כך ששינכם תרוויחו מזה. לדוגמה, אם יש לכם חנות פרחים, אתם לשתף פעולה עם חברת משלוחים בעיר כך ששניכם תרוויחו מזה וגם תוכלו ליצור פוסט משותף וזה יעזור לכם לקבל יותר לייקים לעמוד שלכם.

מומלץ לוודא שקהל היעד של העמוד שלו חופף לקהל היעד שלכם, כך שתוכלו באמת להרוויח משיתוף הפעולה הזה.

13. צרו תוכן איכותי

הפרסום בעמוד שלכם בדרך כלל פונה אל קהל יעד רחב, כך שגם אם האנשים לא סימנו לייק לעמוד שלכם, הם עדיין יכולים לראות את הפוסטים שלכם. נצלו את זה לטובתכם.

צרו תוכן מעולה שיגרום לקהל היעד לסמן לייק לעמוד שלכם בטענה שהם רוצים לראות את הפוסטים שלכם ובגלל שזה מעניין אותם, תוכן טוב גורר אחריו מעשים מצד קהל היעד, בין אם לקבל לייק או תגובה, שיתוף ולבסוף זה גם יהיה רכישה של מוצר או שירות שלכם.

14. הוסיפו ווידג'ט לאתר האינטרנט שלכם

מנהלים אתר אינטרנט, בלוג או פורום כלשהו? מעולה. נצלו את זה על מנת לצרף יותר אנשים אל העמוד העסקי שלכם.

אתם יכולים להוסיף קישור סטנדרטי באתר האינטרנט, או ווידג'ט של פייסבוק כך שהמשתמשים יוכלו לעשות לייק בתוך האתר האינטרנט שלכם ללא צורך להיכנס לפייסבוק ואז ללחוץ לייק.

פשוט מאוד היכנסו לווידג'ט של פייסבוק, הזינו את כתובת אתר האינטרנט של העמוד העסקי, בחרו הגדרות רצויות, לחצו "קבל קוד", העתיקו והדביקו את הקוד באתר האינטרנט שלכם. כך זה נראה:

ווידג'ט עמוד עסקי
ווידג'ט עמוד עסקי

15. הוסיפו קישור לחתימה במייל

אם אתם מתכתבים במייל עם לקוחות, ספקים, או אנשים אחרים, הוסיפו את הקישור לעמוד העסקי של הפייסבוק שלכם בתוך החתימה במייל. זה יעזור לכם לקבל יותר לייקים בעמוד העסקי וגם תוכלו לנצל את השורה המשעממת במייל ולמלא אותה קצת.

16. הוסיפו ברשתות חברתיות אחרות

שתפו או הוסיפו קישור (אם יש אפשרות) ברשתות חברתיות אחרות כגון יוטיוב, גוגל פלוס, טוויטר, אינסטגרם ועוד. שם תוכלו לבקש מקהל העוקבים שלכם, לעקוב אחריכם גם בפייסבוק.

17. ציינו באמצעי התקשרות אחרים

משוחחים בטלפון עם הלקוח? מתכתבים איתו בצ'אט באתר? נצלו את סוף השיחה עם הלקוח הפוטנציאלי כדי לגרום לו להצטרף לעמוד הפייסבוק שלכם. גם אם הוא לא רכש מכם שירותים או מוצרים, זה שהוא ימשיך לעקוב אחריכם, יגרום לו לרכוש מכם בפעמים הבאות.

18. הוסיפו בניירת משרדית

אם אם הלקוח מגיע אליכם למשרד לקבל מסמכים, או שהוא מקבל מסמכים במייל או בפקס. נצלו את הניירת המשרדית, צרו מיתוג מעולה והוסיפו את האייקון של פייסבוק שם. תוכלו להוסיף גם קריאה לפעולה (מילה שתגרום להנעה לפעולה) כגון: "עשו לנו לייק בפייסבוק".

19. צרו הצעות או הטבות

צרו מבצעים או הטבות שונות והכל בכפוף לחוק. פייסבוק לא מאפשר התניית לייקים כדי לצפות בתוכן או להשתתף בהטבה כלשהי. אבל אם ההצעה היא כפופה לצפות בתמונה כלשהי בעמוד או מיקום כלשהו ששם אפשר לבקש בצורה חוקית לעשות לייק, זוהי הזדמנות בשבילכם.

20. פרסמו מודעה ממומנת

הדרך הנוספת היא פרסום ממומן, כלומר יצירת קמפיין ממומן (שהתשלום מועבר לפייסבוק) של לייקים ושם תשלמו עבור כל לייק. זו אמנם לא האפשרות הכי טובה ויש עדיפות לה, לדוגמה יצירת מודעה למטרה אחרת, כמו קליקים לדף נחיתה. משתמש שלא עשה לייק לעמוד העסקי, יראה כפתור "לייק". וכך תוכלו גם להרוויח לייק וגם להפנות את הגולש לדף הנחיתה.

21. הוסיפו בכרטיס ביקור

כרטיס ביקור הוא הפנים שלכם, נצלו את שטח כרטיס הביקור שלכם כדי להוסיף לוגו של פייסבוק כך שהלקוחות יוכלו לדעת שאתם קיימים גם בפייסבוק וכך הם יוכלו לעשות לכם לייק ולעקוב אחריכם.

קבלו הצעת מחיר שיווק ברשתות חברתיות בחינם


* שליחת הטופס בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות

סיכום

אלו הדרכים העיקריות לגרום לאנשים לסמן אהבתי לעמוד שלכם, במידה ויש לכם עוד דרכים, נשמח לשמוע אותם.

חשוב לשים יש שיש הבדל בין סימון לייק לבין סימון עוקב בעמוד העסקי. ברגע שקהל היעד שלכם מסמן לכם לייק בעמוד העסקי, הם הופכים להיות גם עוקבים בצורה אוטומטית (למעט אם הם מבטלים את המעקב אחרי הלחיצה), אבל אם הם לוחצים עקוב, הם רק יעקבו אחריכם.

ההבדל בין לייק לעוקב בפייסבוק הוא:

  1. לייק – הם אנשים שהם האוהדים שלכם ואוהבים את המותג שלכם.
  2. עוקב – אנשים שמעוניינים רק לקבל עדכונים של הפרסומים שלכם.

זהו, עד כאן, שיהיה בהצלחה 🙂




בואו להיות חברים שלנו בעמוד הטלגרם - t.me/protocolil

תגיות

מערכת האתר

פרוטוקול מגזין עסקים הוא פורטל חדשות כלכלה, שוק ההון, נדל"ן, דין ומשפט, כסף, ביטוח, צרכנות פיננסית, עסקים ויזמות, סטארטאפ, אנרגיה, שיווק, טכנולוגיה ועוד. יש לכם מידע חשוב לספר לנו? כתבו לנו דרך המייל האדום.

כתבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close