שיווק ופרסום

מדריך Yoast SEO – כך תוכלו לקדם אתר וורדפרס עם תוסף יוסט

קידום אתר וורדפרס לא עבודה קלה, אבל ישנם דברים שאתם צריכים לעשות כדי להופיע בתוצאות גבוהות יותר במנועי חיפוש. ראשית כל, להשתמש בתוסף לקידום אתר כדוגמת Yoast SEO. תוסף יואסט SEO עוזר לכם להגדיר את האתר שלכם עבור מנועי החיפוש ללא צורך בהטעמת קוד ושינויים באתר האינטרנט שלכם, כמו כן, תוכלו לנהל כל כתבה וכתבה ולקדם אותה טוב יותר במנועי חיפוש.

המדריך הזה יעזור לכם להבין כיצד לבצע קידום אתר וורדפרס בעזרת תוסף Yoast SEO. המדריך מתאים רק אם אתם משתמשים באתר וורדפרס (WordPress) מסוג של אחסון עצמאי בחברת אירוח שרתים (אחסון אתרים). אם יש לכם אתר wordpress.com הכתבה הזאת לא בשבילכם, אגב באותה הזדמנות נמליץ לכם לעבור לאחסון עצמאי, כאן תוכלו גם לקרוא מדריך כיצד בוחרים חברת אחסון אתרים. בהזדמנות זאת, אתם מוזמנים לקרוא עוד כתבות שלנו, במיוחד כתבה של מדריך קידום אתרים כדי להבין על מה מדובר ומה זה בעצם אומר.

מה זה תוסף?

תוסף (או פלאגין) היא תוכנה כלשהי הכוללת מספר אפשרויות ופונקציות שונות שאפשר להיעזר בה והיא מצטרפת אל אתר הוורדפרס שלכם. תוספים יכולים להיות כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות (במידה ולא בנוי בערכת הנושא), תוסף למניעת ספאם בתגובות, תוסף ליצירת פורומים, תוסף רשת חברתית פנימית ועוד 50 אלף תוספים במדריך של וורדפרס.

ישנו תוסף המיועד עבור קידום אתר וורדפרס שנקרא Yoast SEO (והוא גם נכנס לרשימת התוספים המומלצים שפרסמנו). חברת יואסט מספקת שירותים שונים ותוספים במיוחד עבור אתרי וורדפרס.

למה דווקא Yoast SEO?

יש כמה תוספים באתר של וורדפרס כדי לקדם את האתר שלכם ורק 2 מהם מאוד פופולאריות והן:

  1. Yoast SEO.
  2. All in One SEO Pack.

המגזין שלנו בנוי על בסיס מערכת וורדפרס ואנחנו משתמשים בתוסף Yoast SEO ומתחברים יותר אליו. הסיבה לכך היא עניין של נוחות, מהירות, אופן הצגת המידע ואפשרויות נוספות.

תוסף Yoast SEO (נקרא גם יוסט SEO) עוזר להטמיע את הקוד של מנהלי אתרים במנועי החיפוש גוגל, יאנדקס ובינג (של מיקרוסופט), כך שתוכלו לעקוב אחר מילות החיפוש שמכניסות לאתר שלכם, פתרון תקלות באתר ועוד. הדבר השני, ניתן ממש בקלות לערוך כל כתבה ולהטמיע כותרת מתאימה עבור מנועי חיפוש וברשתות חברתיות, תיאור העמוד ואפילו הזנת מילת מפתח כדי שתוכלו לדעת אם עשיתם נכון.

שלישית, התוסף, Yoast SEO, עוזר לנו להבין מה צריך לתקן ומה אפשר לשפר, האם כדאי להוסיף מילת מפתח לכתבה, האם יש יותר מדי מילות מפתח, האם אתם משתמשים בפיסוק נכון, כותרות, תתי כותרות. בגדול, זה מאוד נוח. רביעית, וויזואליות, ניתן לראות כיצד העמוד יופיע במנועי החיפוש לפי פרסום הכתבה הן בתוצאות החיפוש עבור מחשבים רגילים והן עבור מכשירים ניידים.

החיסרון היחידי שלו, שהוא לא מתורגם מספיק לעברית, אבל כאן תקבלו מספיק מידע כדי להבין מה צריך לעשות.

אוקיי, אז איך להתקין את התוסף Yoast SEO?

על מנת להתקין את התוסף, ראשית יש להוריד אותו מספריית התוספים של WordPress. וזאת ניתן לעשות באמצעות 2 דרכים.

הורדה והתקנת תוסף Yoast SEO ישירות מן האתר שלכם

הדרך הזו מהירה יותר ולכן מומלץ להשתמש בה.

  1. בלוח הבקרה של אתר האינטרנט שלכם לחצו על תוספים.
  2. לחצו על "תוסף חדש".
  3. בשדה החיפוש הזינו "Yoast SEO".
  4. לחצו על "התקן עכשיו" ואז "הפעלה".
הורדת תוסף Yoast SEO
הורדת תוסף Yoast SEO

הורדה והתקנת תוסף Yoast SEO מספריית התוספים באתר wordpress.org

השתמשו בדרך הזאת רק אם בדרך הראשונה אינכם יכולים לעשות זאת.

היכנסו לעמוד התוסף בספריית התוספים של וורדפרס כאן: he.wordpress.org/plugins/wordpress-seo ואז לחצו על "הורדה", התוסף יורד למחשב שלכם.

בשלב השני, בלוח הבקרה של אתר האינטרנט שלכם גשו לתוספים ולחצו על "תוסף חדש" לאחר מכן לחצו על "העלאת תוסף" > לחצו על "Browse" ובחרו את הקובץ מתיקיית ההורדות במחשב שלכם. בשלב הבא לחצו על "התקן עכשיו", המתינו לסיום ההתקנה ולחצו על "הפעל תוסף".

הגדרת תוסף Yoast SEO

אחרי הורדה והתקנת התוסף צריך להגדיר, זה ייקח קצת זמן, אבל זהו תהליך חד פעמי כאשר לאחריו לא תצטרכו יותר לעשות שינויים. הגדרות הם תהליך חשוב מאוד וכדאי מאוד לדייק ולעשות זאת נכון. אם התוסף כבר הותקן בעבר אצלכם, כדאי לראות אם הוא זקוק לעדכונים, זאת ניתן לראות על ידי גישה לתפריט צדדי תוספים מותקנים בלוח הבקרה.

בעבר בהפעלת התוסף לראשונה, יוסט סיפקה הגדרות בסיסיות שאותם היה צריך להפוך להגדרות מתקדמות, כיום אין צורך יותר בזה. המשמעותי היא – קל יותר להגדיר את התוסף.

Yoast SEO – תת תפריט צדדי General

לשונית Dashboard

כאן תוכלו לראות את כל ההודעות וההתראות שהתוסף מציג, כרגע יש הרבה התראות כי התוסף רק הופעל ולא הוגדר עדיין.

לשונית Features

כאן תוכלו להגדיר את המאפיינים של האתר שלכם, בואו נעבור עליהם:

  1. SEO analysis (ניתוח קידום אתרים) – בעבר נקראה Keyword analysis, ההגדרה הזו מאפשרת לכם לשפר את הנראות של הכותרת, מילת מפתח ותיאור וזאת באמצעות המלצות וטיפים נוספים. מומלץ להשאיר אותה פעילה (On).
  2. Readability analysis (ניתוח קריאות) – ההגדרה הזו מאפשרת לכם להבין האם הכתבה היא ניתנת לקריאה בצורה תקינה או לא. מומלץ להשאיר אותה פעילה (On).
  3. Cornerstone content (תוכן אבן פינה) – האפשרות הזאת עוזרת לכם להגדיר מהם הכתבות החשובות באתר כדי שתוכלו בעתיד לקבל טיפים לאופטימיזציה שלהם. תוכלו להשתמש בה או לא לשיקולכם.
  4. Text link counter (מונה קישורים) – עוזרת לכם לראות כמה קישורים פנימיים יש אל כתבה כלשהי וכמה קישורים פנימיים מן הכתבה לכתבות אחרות באתר. כדאי להשאיר אותה פעילה (On).
  5. XML Sitemaps (מפות אתר) – ההגדרה הזו מאפשרת לתוסף ליצור מפות XML לאתר שלכם. מפות אתר עוזרות למנועי החיפוש להבין טוב יותר את אתר האינטרנט שלכם. כדאי להשאיר אותה פעילה (On).
  6. Ryte integration – זה ספק שבודק האם האתר שלנו מאונדקס במנועי חיפוש, לדעתינו היא מיותרת, ולכן אנחנו ביטלנו אותה.
  7. Admin bar menu (תפריט בסרגל של המנהל) – בצד העליון באתר שלכם, ליד השם של האתר יש סמל של Yoast המאפשר לכם להגיע להגדרות במהירות. מומלץ להשאיר את זה מופעל, יעזור לכם בעתיד.
  8. Security: no advanced settings for authors – כאן ניתן להגדיר האם כל משתמש יכול לקבוע הגדרות מתקדמות לכתבה, כגון האם היא תופיע במנועי חיפוש או לא. ברירת מחדל היא שרק מנהלים ועורכים רשאים לערוך זאת. מצב Off יאפשר לכולם לשנות הגדרות.

כמובן שאם ביטלתם אפשרות כלשהו או הוספתם, לחצו על כפתור שמירת הגדרות למטה.

לשונית Webmaster Tools

לשונית כלים למנהלי אתרים בתוסף Yoast SEO מכוון עבור כלים של מנועי החיפוש המאפשרים לכם לקבל יותר מידע על האתר שלכם אודות אינדקס, מילות מפתח, שגיאות ועוד. לא נפרט על הכלים האלו כאן, כי זו כתבה (אפילו כמה כתבות) בפני עצמה.

בגדול עליכם להזין את הקוד שמנוע החיפוש מספק לכם כדי לאמת שהאתר בבעלותכם. קוד זה ניתן לקבל כאן:

לבסוף לחצו על שמירת שינויים

Yoast SEO – תת תפריט צדדי Search Appearance

לשונית General

כאן תוכלו לבחור מהו מפריד הכותרת שלכם. המפריד זה עושה הפרדה בין שם הכותרת של העמוד או הכתבה לבין השם של האתר או העסק שלכם.

כמו כן, ניתן להגדיר Knowledge Graph. זהו החלק שמראה נתונים אודות העסק שלכם בעת חיפוש בגוגל, כדוגמת מתי נוסד העסק, שם המנהל, שם החברה, קישורים לרשתות חברתיות מאוד. פשוט מאוד, בחרו האם האתר הוא של חברה או של אדם פרטי ואז הזינו את השם של האתר (החברה / העסק) ואז בחרו את הלוגו של העסק.

לבסוף שמרו את ההגדרות.

לשונית Homepage

כאן ניתן להגדיר את מראה העמוד הראשי שלכם במנוע החיפוש. במידה ויש לכם עמוד ראשי ייעודי, תוכלו לעשות זאת דרך עריכת העמוד עצמו.

לשונית Content Types

כאן ניתן להגדיר את מבנה תיאור הכותרת ותיאור העמוד במנועי חיפוש והאם לאנדקס את העמודים בתוצאות החיפוש, האם להציג את התאריך והאם להוסיף את תוסף SEO בעמודים אלו. הלשונית הזאת מחולקת לפוסטים ולעמודים.

בחלק העליון יותר בכל אזור, ניתן להגדיר את תיאור הכותרת ותיאור העמוד. המשתנים שאתם רואים כאן עם הסימן % הם משתנים בהתאם לעמוד. לאחר מכן, תוכלו להגדיר Meta robots וכאן האם לאנדקס את העמוד במנועי החיפוש או לא. הצגת תאריך פרסום העמוד והצגת התוסף של SEO בעמודים אלו.

כדאי להשאיר הכל פעיל ומוצג למעט תאריך בתוצאות החיפוש של עמודים (לא פוסטים).

לשונית Media

כאשר אתם מוסיפים תמונה, סרטון או קובץ באתר, זה לא רק שומר את המידה באתר, אלא גם מקבל קישור משלו. בכך נוצרים עמודים לא רלוונטיים שכן הם כוללים את המדיה והתיאור שלה. אם אינכם משתמשים בעמודים אלו, הגדירו Yes בחלק זה על מנת שהעמודים הללו יופנו אל הקישור קובץ המדיה עצמו.

לשונית Taxonomies

כאן ניתן להגדיר את המראה של קטגוריות ושל תגיות. בדומה ללשונית Content Types, כדאי להשאיר את המשתנים מופעלים ומוצגים. כמו כן, ניתן להגדיר בחלק זה האם להסיר את המילה category בתוך הקישור של הקטגוריות.

לשונית Archives

כאן מופיעים עמודי ארכיון של כתבי האתר וארכיון לפי תאריך. ניתן להשאיר את העמודי הארכיון פעילים או לבטל אותם בכלל, מכיוון שחשוב לנו להציג את התוכן, השארנו פעיל. עם זאת, על מנת למנוע כפילות של מידע אנו ביטלנו את האפשרות של הצגה בתוצאות החיפוש והעברו למצב של Off (נקרא גם Noindex).

מתחת לכך ישנם עמודים מיוחדים ששם ניתן לערוך את כותרות העמודים: עמוד 404 לא נמצא וגם עמוד תוצאות החיפוש.

לשונית Breadcrumbs

הגדרת Breadcrumbs (פירורי לחם) מאפשרת לכם להציג במנוע החיפוש הסבר היכן העמוד נמצא באתר ולאן הגולש יופנה. כלומר אם הכתבה מופיעה בקטגוריה חדשות כלכלה. בתוצאות חיפוש שבו הכתבה תופיע יהיה רשום לדוגמה: " עמוד ראשי >> חדשות כלכלה >> 'שם הכתבה' ".

לשונית RSS

RSS מאפשרת למשתמשים אחרים להירשם אליכם באמצעות כלים שונים כדי לקבל חדשות מידע בכלים אלו. כאן ניתן לערוך מה יופיע לפני ומה יופיע אחרי הפיד. לדוגמה: "כתבה זו הופיעה לראשונה באתר….". בהגדרה זו, מחקנו הכל והשארנו ריק.

Yoast SEO – תת תפריט Search Console

האפשרות הזאת מאשפרת לחבר את התוסף אל כלי מנהלי אתרים של גוגל כדי לקבל מידע אודות קישורים שבורים ובעיות שונות. אם אתם מאוד רוצים, לחצו על לשונית Settings ואז לחצו על כפתור Get Google Authorization Code. לאחר מכן, בחלון החדש תצטרכו ללחוץ על אישור החיבור. ותקבלו קוד אישור שאותו צריך להזין בשדה הזה ואז לחיצה על Authenticate.

איננו משתמשים בזה ומעדיפים להשתמש ישירות באתר של גוגל.

Yoast SEO – תת תפריט Social

לשונית Accounts

בלשונית זו יש להזין את הקישורים לרשתות החברתיות שלכם.

הגדרות רשתות חברתיות Yoast SEO
הגדרות רשתות חברתיות Yoast SEO

לשונית Facebook

כאן יש להגדיר כיצד פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות משתמשות בנתונים כדי לדעת כיצד יש להציג את העמוד שלכם כאשר משתמשים משתפים את הכתבה. בחלק של Add Open Graph meta data יש להשאיר במצב מופעל, כלומר Enabled.

אם אתם משתמשים באפליקציה של פייסבוק, יש להזין את המספר שלה בהמשך. לבסוף, בחלק של הגדרות ברירת מחדל אפשר להוסיף תמונה ברירת מחדל שתוצג כאשר פייסבוק לא יוכל לסרוק תמונה בעמוד או כאשר לא תהיה אחת כזו.

לשונית Twitter

כאן יש להגדיר כיצד שיתוף פוסט ייראה בטוויטר. בחלק Add Twitter card meta data מומלץ להשאיר מופעל. בחלק תצוגת ברירת מחדל בחרנו באפשרות של Summary with large image כדי שהתמונה בשיתוף תהיה גדולה יותר ומקצועית.

לשונית Pinterest

אם אתם משתמשים בפינטרסט, אתם יכולים להזין את קוד אימות האתר שלכם, כדי לקבל נתוני אנליטיקס כאשר משתפים קישור שלכם.

לשונית Google+

אם אתם משתמשים בעמוד עסקי של גוגל פלוס, הוסיפו קישור פה.

Yoast SEO – תת תפריט Tools

ייבוא וייצוא

כאן ניתן לייבא הגדרות של תוספי SEO אחרים ולייצא מידע לדוגמה לאתר אחר שלכם.

עריכת קבצים (File editor)

כאן ניתן לערוך במהירות את הקבצים robots.txt ו- htaccess. (אם קיים כזה). זהירות: אם אינכם יודעים להשתמש בקבצים אלו, אל תגעו בהם.

עריכה גורפת (Bulk editor)

כאן אפשר במהירות לשנות כותרות ותיאורים של העמודים באתר בלי להיכנס לעורך העמוד בכל פעם.

זהו! סיימנו את ההגדרות של התוסף. לא תצטרכו יותר לגעת בנתונים אלו. אלא אם תצרטכו לשנות דברים.

איך משתמשים בתוסף Yoast SEO?

כעת נלמד כיצד יש להשתמש בתוסף קידום אתרים של יוסט. אתם יכולים להגדיר הגדרות של סוג תוכן כאשר אתם נכנסים לעריכת התוכן, כדוגמת: פוסט, עמוד, מדיה, קטגוריה, תג, מוצר ועוד. האזור הכללי של התוסף נמצא מתחת לאזור כתיבת הטקסט והוא מחולק ל-3 קטגוריות:

  1. אופטימיזציית תוכן (סמל של רמזור).
  2. אופטימיזציה עבור רשתות חברתיות (סמל של שיתוף).
  3. הגדרות מתקדמות (סמל של גלגל שיניים).

1. אופטימיזציה עבור התוכן בפוסט

החלק הזה מסומן בעזרת סמל של רמזור. בכל פעם שאתם לוחצים על פוסט חדש או עמוד חדש, מתחת לשדה של הכתיבה, תופיע תיבת Yoast SEO וכאן אתם יכולים לראות תצוגה מקדימה כיצד תוצג הכתבה בעת חיפוש במנועי החיפוש ועריכת פרטים של הכותרת, הקישור, התיאור, ניתוח של הקריאות של הכתבה ועוד.

האזור מחולק ל-2 לשוניות:

  1. לשונית מילת מפתח.
  2. לשונית קריאות.

1.1. לשונית מילת מפתח

בלשונית מילת מפתח תוכלו לקבל ניתוח אודות מילת המפתח והקשר שלה ל-SEO. כאן אתם יכולים לראות תצוגה מקדימה במנועי חיפוש, שינוי ועריכת כותרת, תיאור, מילת מפתח. לבסוף תקבלו גם אנליזה אודות שימוש במילת הפתח בטקסט.

לשונית מילת מפתח
לשונית מילת מפתח

אזור של תצוגה מקדימה

באזור תצוגה מקדימה אתם יכולים לראות כיצד תיראה כתבה ברגע שמתמשים מבצעים חיפוש במנועי חיפוש והכתבה הזאת תופיע בעמוד התוצאות. ניתן לראות תצוגה מקדימה עבור מחשבי שולחן עבודה ועבור מכשירים ניידים.

בחלק זה ניתן ללחוץ על ערוך מקטע וכאן ניתן לשנות את הפרטים הבאים:

  • כותרת SEO – זו לא הכותרת של הכתבה, אלא הכותרת שתופיע במנועי החיפוש. במידה ולא אהבתם את הכותרת של הכתבה או שאתם רוצים כותרת ייחודית עבור מנועי החיפוש, ניתן לערוך אותה כאן.
  • מחרוזת (מזהה לכתובת) – זהו בעצם הקישור הישיר של הכתבה. כלומר אם מזינים קישור זה בשורת הכתובת של הדפדפן, לכך יגיעו המשתמשים. ניתן לערוך אותה או לצמצם, לשנות אותיות או מילים ועוד. אנחנו משתמשים כאן כדי ליצור כותרת ייחודית עבור הפוסט ועל מנת למנוע מצב שמזהה הכתובת יהיה לא יפה לדוגמה אם מילה תיחתך וכדומה.
  • תיאור מטה – כאן יש לכתוב את התיאור המתאים ביותר עבור הכתבה הזו, זו יכולה להיות שורה כלשהי שמגדירה הכי טוב את הכתבה. לא מומלץ לחרוג מהמקסימום המותר. כברירת מחדל, תילקח השורה הראשונה בכתבה ועד למסקימום מגבלת תווים.

מילת מפתח למיקוד (Focus Keyword)

מילת מפתח למיקוד היא מילת מפתח שאתם רוצים להתמקד בה בכתבה. לפי מילה זו תקבלו ניתוח בהמשך האם היא מופיעה בחלקים טובים באתר. לאחר שאתם מזינים את מילת המפתחש אתם מעוניינים, תקבלו אחד מצבעי הרמזור, ירוק – מצויין, כתום – בסדר, אדום – רע. אם היא מופיעה בצבע ירוק, ביצעת עבודה טובה.

תוכן אבן פינה (cornerstone content)

כאן אתם יכולים לסמן אם מדובר על כתבה ייחודית שחשובה לכם. כמו מוצר דגל של יצרני מכשירי סלולר. איננו משתמשים בחלק הזה, אבל אם זה מעניין אתכם, אתם יכולים לסמן V בחלק הזה.

אנליזה (Analysis)

כאן תוכלו לקבל את כל המידע איפה מילת המפתח מופיעה, האם חסרים תמונות, האם מילת המפתח בכותרת ועוד. להלן הניתוח שהתוסף הזה מבצע עבורכם ומה הוא בודק עבורכם:

  • האם הוספתם תמונות לכתבה והאם מילת המפתח נמצאת באזור הטקסט החלופי.
  • כמה קישורי nofollow יוצאים יש בכתבה וכמה קישורים רגילים.
  • כמה קישורי nofollow פנימיים יש בכתבה וכמה קישורים רגילים.
  • האם מילת המפתח מופיעה בפסקה הראשונה.
  • מהי צפיפות מילת המפתח וכמה פעמים היא מופיעה בכתבה.
  • האם מילת המיקוד נמצאית בתיאור ה-meta.
  • מה האורך של תיאור המטא של הכתבה.
  • כמה מילים הטקסט מכיל.
  • האם אורך הכותרת של הדף היא טובה.
  • האם אורך המחרוזת היא טובה או לא.
  • האם מילת המפתח מופיעה בכותרות בעמוד.
  • האם אי פעם מיקדתם את המילת המפתח הזו בכתבות אחרות.

כמו שאמרנו, הצבעים הם בצבע רמזור, אם מופיע לכם צבע ירוק, סימן שעשיתם עבודה טובה, בצבעים אחרים, התוסף ימליץ לכם מה אתם צריכים לשנות.

1.2. לשונית דוח קריאות

לשונית קריאות מסבירה עד כמה הטסקט שלכם בכתבה הוא קריא, ניתן לקבל מידע האם הכתבה שלכם מסודרת בצורה טובה או לא, האם יש פיסוק נכון, כותרות ותתי כותרות ועוד.

לשונית דוח קריאות
לשונית דוח קריאות

אנליזה (Analysis)

כאן תוכלו לקבל את כל המידע אודות קריאות הטקסט. להלן הניתוח שהתוסף הזה מבצע עבורכם ומה הוא בודק עבורכם:

  • האם המשפטים שלכם כוללים יותר מ-20 מילים וכמה אחוז מהם. כאשר משפט מופרד בעזרת נקודה.
  • האם כמות המילים בכל אחד מכותרות המשנה עולות על 300 מילים או לא.
  • האם הפסקאות ארוכות מידי או לא.

לבסוף, ניתן ללחוץ על הסימן "עין" ולראות על אילו משפטים או פסקאות מדובר. כך שתוכלו לדעת מה צריך לתקן.

2. אופטימיזציה עבור רשתות חברתיות בפוסט

החלק הזה מסומן בסימן של שיתוף. בחלק הזה תוכלו לראות להגדיר כותרות, תיאור ותמונות בצורה ידנית עבור הרשתות החברתיות פייסבוק ו- טוויטר. אינכם חייבים להשתמש בחלק הזה, אלא אם זה נחוץ לכם להראות לרשתות החברתיות תוכן מותאם יותר.

  • לשונית פייסבוק – כאן ניתן לשנות כותרת, תיאור ותמונה בעת שיתוף בפייסבוק (גודל תמונה ממומלצת היא 1200X630 פיקסלים).
  • לשונית טוויטר – כאן ניתן לשנות כותרת, תיאור ותמונה בעת שיתוף בטוויטר (גודל תמונה ממומלצת היא 1024X512 פיקסלים).

 

3. הגדרות מתקדמות בפוסט

החלק הזה מסומן בסימן של גלגל שיניים. כאן ניתן לקבוע כללי מטה תגים עבור רובוטים של מנועי החיפוש. על מנת להקל, יוסט שינו את המילים Meta robots index, Meta robots index ו- Meta robots advanced. תוכלו להגדיר:

  • האם לאנדקס את הכתבה הזאת במנועי החיפוש או לא.
  • האם לאפשר מעקב אחר הקישורים בכתבה או לא.
  • אילו פקודות יש לתת לרובוטים.

 

Canonical URL

קישור קנוניקל הוא הקישור המקורי של הכתבה. במידה ויש לכם כתבה ולה נוצרו 2 קישורים מסיבות שונות, או לדוגמה אם יש לכם גם גרסת הדפסה לכתבה עם קישור משלה, אז צריך להפנות אל הקישור המקורי על מנת להסביר למנועי חיפוש שאין פה תוכל כפול.

אם אין לעמוד גרסאות נוספות – אין צורך לגעת בזה.

הגדרות מתקדמות בפוסט
הגדרות מתקדמות בפוסט

סיכום

עד כאן, מדריך Yoast SEO. למדנו ועברנו על הרבה דברים. החל מאיך להוריד את התוסף ועד להגדרות ואופן שימוש שוטף. כעת נותר לכם להשתמש בתוסף הזה עבור כל כתבה שאתם מפרסמים.

זכרו כי התוסף עצמו לא מספיק כדי לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש, לצורך כך אתם יכולים להשתמש בשירות של חברת קידום אתרים אשר יכולה לעזור לכם ולתרום ליעדים העסקיים שלכם. הכתבה נערכה ביחד עם חברת Netolink אשר מספקת לנו בין היתר שירותי קידום אתרים.




בואו להיות חברים שלנו בעמוד הטלגרם - t.me/protocolil

תגיות

מערכת האתר

פרוטוקול מגזין עסקים הוא פורטל חדשות כלכלה, שוק ההון, נדל"ן, דין ומשפט, כסף, ביטוח, צרכנות פיננסית, עסקים ויזמות, סטארטאפ, אנרגיה, שיווק, טכנולוגיה ועוד. יש לכם מידע חשוב לספר לנו? כתבו לנו דרך המייל האדום.

כתבות נוספות

תגובה אחת

  1. מדריך מצוין!
    נהניתי לקרוא ולגלות מספר דברים שסייעו לי בהגדרות סופיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close