שיווק ופרסום

מעוניינים לפרסם באינטרנט? גלו את כל מה שאתם חייבים לדעת

כל עסק צריך פרסום, לא משנה אם אתם פותחים עסק חדש, משיקים מוצר חדש או נכנסים לשוק חדש – הלקוחות חייבים לדעת שאתם נמצאים. פרסום הוא חלק חשוב מאוד גם לעסקים קטנים וגדולים כאחד וזאת כחלק מהאסטרטגיה העסקית.

פרסום באינטרנט שונה מאוד מפרסום מסורתי, שכן גם עסקים קטנים יכולים להתחרות מול עסקים גדולים, אין כמעט תקציבי מינימום, אין התחייבויות, מגוון רחב של סוגי מודעות, התשלום מבוצע רק על תוצאות (לדוגמה הקלקות על מודעות, צפיות בסרטון וכד') וכל זאת ניתן לעשות במנועי חיפוש, ברשתות חברתיות, באתרי חדשות ובלוגים ועוד.

החלטתם שאתם רוצים לפרסם באינטרנט? זה מה דברים שאתם חייבים לדעת:

מטרה

הדבר הראשון והכי חשוב הוא לדעת ולהבין מה המטרה שלכם. לחלקכם זה ישמע מצחיק או מובן מאילו, אבל זה ממש לא ברור. בכל נושא חייבים להיות יעדים ומטרות, כך גם בפרסום או בפרסום באינטרנט.

המטרה יכולה להיות כל דבר שהוא חשוב לעסק שלכם, לדוגמה: צבירת 1000 נרשמים לקורס או לסדנה, מכירת 50 מוצרים תוך 30 יום דרך אתר האינטרנט וכדומה.

קהל יעד

חשוב לדעת מיהו קהל היעד שלכם שאילו אתם הולכים להציג מודעות. כמו כן, איך ניתן לאתר את קהל היעד ואילו מקומות הוא נמצא על מנת שהוא יראה את הפרסום שלכם.

קהל יעד צריך לדעת להגדיר בצורה כמה שיותר מדוייקת – לרבות גיל, מיקום, מגדר, מקום עבודה ועוד. אין צורך להשקיע כסף בפרסום על קהל שהוא לא יהיה לקוח שלכם או שהסבירות שלו נמוכה מאוד. אך כן להשקיע כסף בקהל רלוונטי.

מערכת פרסום

מערכת פרסום היא פלטפורמה בה ניתן ליצור מודעות, קמפיינים ועוד. בבואכם לפרסום את עצמכם, אתם צריכים לדעת איפה צריך לפרסם ומה הכי נכון עבורכם.

  • פרסום בגוגל – גוגל מאפשרת לפרסם מודעות לפי מילות חיפוש בגוגל, מודעות באתרים ובלוגים שונים, מודעות ב-Gmail, מודעות ביוטיוב, מודעות בגוגל פליי ועוד.
  • פרסום בפייסבוק – פייסבוק מאפשרת לפרסם מודעות בעמוד הראשי ברשת החברתית, באינסטגרם, במאמרים מידיים ועוד ופילוח קהל לפי מגוון של טרגוט.
  • פרסום בלינקדאין – לינקדאין מאפשרת לפרסם מודעות ברשת החברתית תוך כדי טרגוט קהל יעד לפי תחום העסקה, תפקיד, מקום עבודה ועוד.
  • פרסום באתרים נוספים – ניתן לפרסם גם באתרים נוספים כגון פרוטוקול, טאבולה, אאוטבריין וכן אתרים ובלוגים נוספים.

תקציב

התקציב הוא פרט חשוב מאוד, שכן הוא מגדיר כמה כסף אתם הולכים להוציא וכן הוא מוגבל בזמן. כמובן שחייב להגדיר תקציב לכל מסע פרסום (קמפיין). בתום הקמפיין, ניתן לדעת כמה כסף הוצא ומה קיבלתם בתמורה.

לדוגמה, אם צברתם 500 לקוחות מתעניינים בשירות שלכם והוצאתם על זה 5000 שקל, אז תוכלו לדעת שלקוח מתעניין עולה לכם בממוצע 10 ₪.

סוגי מודעות

אתם צריכים לדעת שעל מנת לפרסם באינטרנט, אתם צריכים ליצור מודעה שהיא תשקף את המטרה לשמה קהל היעד רואה אותה. המודעה עשוייה להיות מודעת טקסט

דף נחיתה

דף נחיתה או דף מכירה הוא עמוד באינטרנט שאליו מופנים המשתמשים אם וכאשר הם ולוחצים על המודעה. בשלב זה דף הנחיתה צריך להיות השלב הסופי של המטרה אותו קבעתם לעצמכם. כאן המשתמש צריך לרכוש את המוצר שאותו פרסמתם, או שהוא צריך להשאיר פרטים כדי שתחזרו אליו עם מידע נוסף.

לבד או חברה

כמעט כל המקומות, אתם יכולים לפרסם בעצמכם וללא צורך בהזמנת שירותי חברה חיצונית. עליכם תמיד לבדוק עלות מול תועלת. לפעמים אם תפרסמו לבד אתם עשויים לחסוך מעט כסף, בתוך כך, תצטרכו לנהל את הכל לבד תוך כדי השקעת זמנכם היקר בפרסום במקום בניהול העסק.

בנוסף, יש להשקיע בכמה דברים בצורה מקצועית וזאת כדי שהמודעה תהיה בעלת השפעה גדולה יותר ותוכלו לקבל תוצאות טובות יותר. זה כולל בניית דף נחיתה, בניית קריאייטיב מודעה (טקסט, תמונה, סרטון וכד'), בניית קמפיין וניהולו ועוד.

חברה חיצונית בעלת הסמכה וידע כדוגמת Netolink יכולה לעזור לכם לחסוך כסף רב על פרסום וזאת בנוסף לחיסכון זמנכם היקר. החברה בעלת ניסיון עשיר בבניית קמפיינים, דפי נחיתה, אתרי אינטרנט ועוד וזאת בגש על מקצועיות ואיכות גבוהה.

השאירו פרטים כעת ונציג יחזור אליכם


* שליחת הטופס בכפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות

בשיתוף עם Netolink

תגיות

כתב אורח

מדי פעם, אנחנו מארחים כותבים אורחים מקצועיים בנושאים שונים באתר. אם הינכם מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר דרך עמוד פרסום תוכן.

כתבות נוספות

Back to top button
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close