פרסום תוכן

פרוטוקול, מגזין עסקים יוקרתי בעל קהל יעד מגוון ונרחב, מאפשר פרסום תוכן באתר והכל בכפוף לתנאי כתיבת הכתבה במפורט בעמוד זה. התוכן שיפורסם בכתבה יופץ לעשרות אלפי אנשים אשר קוראים את התוכן שלנו באופן תכוף הן ברשתות החברתיות, דרך שיווק באימייל, באמצעות הקהילות שונות.

הוספת התוכן במגזין פרוטוקול מאפשרת לכם לבנות מוניטין יקר ערך באינטרנט, תוכלו לקבל חשיפה משמעותית לקהל היעד שלנו וכן תוכלו לבנות את המותג שלכם בצורה נבונה.

כתיבת הכתבה מיועדת בעיקר עבור: יחידים, עסקים קטנים ובינוניים, עצמאיים, חברות ותאגידים, יחסי ציבור (יח"צ), ארגונים, מלכ"רים, מוסדות וגופים שונים.

כאן תוכלו לראות איך לכתוב את הכתבה ובסוף טופס מילוי פרטים לכתבה.

הנחיות פרסום הכתבה

החלק החשוב ביותר והוא מסביר לכם כיצד יש לפרסם כתבה, מה היא צריכה לכלול ומה לא. על מנת שנאשר את הכתבה, עליכם לעקוב אחר ההנחיות שלנו ולפעול על פיהם.

נושא הכתבה

פרוטוקול הינו מגזין עסקים, וכל הכתבות הינם בנושאים אשר נמצאים בתחומים שונים ומגוונים: כלכלה, שוק ההון, עסקים, טכנולוגיה, נדל"ן ועוד. על מנת שנאשר את הכתבה, הנושא חייב להיות תואם לאחד הקטגוריות שלנו או דומה להם.

סוג תוכן ומבנה

ניתן לפרסם מאמרים, מחקרים, תחקירים, ניתוחים, מדריכים, טיפים, מאמרי דיעה איכותיים, רשימות וסקירות. הכתבות חייבות להיות בעלות עניין וערך לציבור. קרי: תוכן איכותי. [המייל האדום של פרוטוקול עבר הנה].

אורך הכתבה חייב להיות לכל הפחות 500 מילים. אורך הכותרת יכול להיות עד 60 תווים כולל רווחים וסימני פיסוק. תיאור הכתבה צריך להיות באורך של 120-150 תווים כולל מילת המפתח.

הכתבה יכולה לכלול מספר תמונות, סרטונים מוטמעים (יוטיוב, פייסבוק וכד'), טבלאות, צילומי מסך ומצגות. תוכן עשיר טוב יותר. יש להשתמש בפיסוק נכון, הפרדת פסקאות ושימוש בכותרות ובתתי כותרות. כמו כן יש להקפיד על תוכן קריא וברור, ללא שגיאות כתיב או שגיאות תחביר.

תמונה לכתבה

כתבה חייבת לכלול תמונה ראשית. אפשר אילוסטרציה או צילום, בפורמט JPG או PNG, התמונה חייבת להיות ברורה ולא מטושטשת ולא יכולה להיות עם רקע שקוף. גודל תמונה חייב להיות לרוחב, מינימום 720×405 פיקסלים עד מקסימום 1200×630, משקל התמונה לא יעלה על 120 קילובייט (בכל מקרה יש לצמצם משקל בכלים כמו compressor.io או tinypng).

זכויות יוצרים

אתם מאשרים כי אתם בעלי זכויות יוצרים לתוכן של הכתבה וכי אין מניעה כי התוכן אסור לפרסום. תוכן כולל טקסט, תמונות, סרטונים וכל הנלווה לכך. חובה לתת קרדיט ליוצר תמונה בכפוף לרישיון שלכם ואין להעלות תמונה ללא זכויות שימוש.

תוכן ייחודי ומקורי

יש לפרסם תוכן ייחודי ומקורי שיביא ערך רב לגולשים. אין לפרסם תוכן משוכתב, מתורגם, מועתק, מתוקן, כזה שנבנה עם רובוט או אחר. אם החלטתם לפרסם את הכתבה בכמה מקומות, יש לפרסם אצלנו, להמתין לפחות 24 שעות מרגע הפרסום בפועל ובלבד שהפרסום הנוסף יהיה שונה מעט.

הערות

שימו לב, מעל 90% מהכתבות שנשלחות אלינו לא מאושרות. לא תאושר כתבה שהיא הודעה לעיתונות או תוכן חדשותי בעל ערך נמוך. לא יאושרו כתבות בתחומי הימורים, אלכוהול, מבוגרים וכד'. לא יאושרו כתבות שיווקיות, וניתן לפרסם אותן תחת כתבה בחסות.

אין להוסיף קישורים לכתבה – הם לא יפורסמו.

מהם היתרונות?

  • חשיפה – אחד היתרונות הבולטים בפרסום תוכן בפרוטוקול הוא החשיפה לקהל היעד שלנו. בשונה מרשתות חברתיות ומיקומים אחרים, כאן תוכלו לקבל חשיפה של אלפי איש לכתבה שלכם.
  • מיתוג – עצם פרסום הכתבה מאפשרת לבנות את המותג שלכם כיוון שפרוטוקול הוא מגזין עסקים יוקרתי.
  • פרסום ממומן – ניתן להשקיע תקציבים בפרסום ממומן עם קישור מתויג ב-UTM שיובילו את האנשים אל הכתבה ובלבד שתעדכנו אותנו מראש.

הוספת התוכן




קובץ תמונה:

קראתי את תנאי השימוש ואני מסכים/ה להם

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close