תוכן ממותג

עסקים, ארגונים, יחסי ציבור? מעתה גם אתם יכולים לפרסם כתבה שיכולה לתרום לכם וללקוח שלכם. פרוטוקול הינו מגזין עסקים יוקרתי ואיכותי וקהל היעד שלנו מגוון ונרחב, כך שכל תחום בנושאי האתר יכול בהחלט להתאים וזה המקום המצויין לקבל מיתוג, חשיפה ותנועה לאתר.

עסקים יכולים לפרסם כתבה שיווקית (תוכן ממותג) שתכלול בין היתר טופס איסוף וקבלת לידים, קישור לאתר אינטרנט, הטעמת קוד מעקב ועוד.

מה השלבים לפרסום כתבה (פוסט)?

  1. יצירת קשר עם מחלקת הפרסום באתר.
  2. קריאת הנחיות כתיבת כתבה.
  3. שליחת הכתבה למגזין העסקים פרוטוקול.
  4. פרסום ואישור הכתבה.

1. יצירת קשר עם מחלקת הפרסום

על מנת שנוכל לאשר תוכן ממותג, יש לפנות למחלקת הפרסום שלנו – שם תקבלו הסבר מורחב יותר.





2. הנחיות פרסום הכתבה

החלק החשוב ביותר והוא מסביר לכם כיצד יש לפרסם כתבה, מה היא צריכה לכלול ומה לא. על מנת שנאשר את הכתבה, עליכם לעקוב אחר ההנחיות שלנו ולפעול על פיהם.

מי יכול לכתוב כתבה?

כתיבת הכתבה מיועדת בעיקר עבור: עסקים קטנים ובינוניים, עצמאיים, חברות ותאגידים, יחסי ציבור (יח"צ), ארגונים, מלכ"רים, מוסדות וגופים שונים.

נושא הכתבה

פרוטוקול הינו מגזין עסקים, וכל הכתבות הינם בנושאים אשר נמצאים בתחומים שונים ומגוונים: כלכלה, שוק ההון, עסקים, טכנולוגיה, נדל"ן ועוד. על מנת שנאשר את הכתבה, הנושא חייב להיות תואם לאחד הקטגוריות שלנו או דומה לה.

למען הסר הספק איננו מאשרים פרסומים בנושאים הבאים: הימורים, תוכן למבוגרים, אלימות, הסטה, חדשות כוזבות, ספאם, מרמה ופשיעה, וכל נושא שעשוי להפר את תנאי השימוש וההנחיות.

סוגי תוכן

ניתן לפרסם סוגי תוכן: מאמרים, מחקרים, תחקירים, ניתוחים, הודעות לעיתונות, הודעות קשרי משקיעים, חדשות, מבזקים, ידיעות, מדריכים, טיפים, טכניקות, רשימות, סקירות, מכרזים ואירועים. הכתבות צריכות להיות בעלי עניין לציבור, תוכן חדשותי, כתבת מיתוג או כתבה שיווקית/מכירתית.

הכותרת, תיאור ומילות מפתח

אורך הכתבה צריך להיות לכל הפחות 350 מילים, אחת הסיבות לכך כי כתבות ארוכות יותר בעלות ערך רב יותר לגולשים וזאת המטרה.

הנושא חייב להיות בכותרת הראשית והכותבת אינה יכולה להיות יותר מ-60 תווים כולל רווחים וסמלים. יש להוסיף מילת מפתח בכותרת. מילת החיפוש צריכה להופיע בכתבה לא יותר מ-2% מכל הטקסט. תיאור הכתבה צריך להיות בין 120 תווים לבין 150 והוא צריך לכלול את מילת החיפוש.

מבנה הכתבה

הכתבה יכולה לכלול מספר תמונות, סרטונים מוטמעים (יוטיוב, פייסבוק וכד'), טבלאות, צילומי מסך ומצגות. תוכן עשיר טוב יותר. יש להשתמש בפיסוק נכון, הפרדת פסקאות ושימוש בכותרות ובתתי כותרות. כמו כן יש להקפיד על תוכן קריא וברור, ללא שגיאות כתיב או שגיאות תחביר.

תמונה לכתבה

כל כתבה חייבת לכלול תמונה. התמונה יכולה להיות אילוסטרציה או צילום. להלן מספר דגשים:

  • גודל תמונה מינימלי: גובה 405 פיקסלים ורוחב 720 פיקסלים.
  • גודל תמונה מקסימלי: גובה 630 פיקסלים ורוחב 1200 פיקסלים.
  • משקל תמונה גדול ביותר: 120 קילובייט ובכל מקרה יש לצמצם את משקלם ע"י הכלים: compressor.io או tinypng וכד'.
  • הפורמט של התמונה: יכול להיות JPG או PNG.
  • התמונה חייבת להיות ברורה ולא מטושטשת והיא אינה יכולה להיות עם רקע שקוף או אלמנטים שקופים.

אתם מאשרים בזאת כי יש לכם את זכויות השימוש בתמונה וכי אתם רשאים להעלות אותה. אחרת, אינכם רשאים לכך. בכל תמונה חובה לתת קרדיט ליוצר. ניתן להוסיף תמונה ממאגרי תמונות בכפוף לזכויות היוצרים ובכפוף לרישיון שימוש שלכם.

תוכן ייחודי ומקורי

איננו מאשרים תוכן משוכתב או עם תיקונים קוסמטיים. אין להעתיק תוכן ממיקום אחר או משפה אחרת ולרבות על ידי תוכנות תרגום וכדומה. עליכם לספק ערך ייחודי לגולשים שקוראים את הכתבה שלכם. תוכן מקורי מביא יותר תועלת, הקוראים נהנים לקרוא, הם יגיבו יותר, יישתפו יותר ברשתות החברתיות או עם חבריהם, ככל שהכתבה איכותית יותר – רק אתם תרוויחו על ידי פניות מלקוחות, מיתוג, הפניות ועוד.

אם החלטתם לפרסם כתבה בכמה מקומות, הוספת כתבה אצלנו חייבת להיות הראשונה ולפחות הפרש של 24 שעות מרגע הפרסום ההוספה בפועל.

3. אישור ופרסום

לאחר שנבדוק את הכתבה שלכם היא תאושר ותפורסם באתר אם היא עומדת בתנאי השימוש ובתקנון. מעתה, אתם יכולים לשתף אותה ברשתות חברתיות, בקבוצות ובמקומות אחרים כפי שאתם רוצים.

4. מה אתם מקבלים בתמורה?

ובכן, לאחר שעבדתם ופרסמתם את הכתבה שעונה על הדרישות ועל ההנחיות, כעת צריך לדעת מה אתם מקבלים בתמורה לכך.

חשיפה

המטרה העיקרית של פרסום הכתבה היא החשיפה עצמה, בשונה מרשתות חברתיות ומיקומים אחרים, כאן תוכלו לקבל חשיפה של אלפי איש לכתבה שלכם.

קישורים

תוכלו לקבל אצלנו קישורים לאתר האינטרנט שלכם, קישורים לרשתות חברתיות: פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, טלגרם, אינסטגרם ועוד.

מיתוג ומוניטין

פרסום כתבה אצלנו עוזר למתג אתכם בצורה מיטבית. מגזין עסקים, עמוד הכותב שלכם וכתבה או אפילו כמה כתבות שלכם, עם כל האפשרויות שאנחנו פותחים בפניכם, הוא שילוב מצויין כדי לבנות מיתוג ומוניטין בפני קהל היעד שלכם.

עמוד באתר

תקבלו עמוד עסקי באתר הכולל מידע עליכם, תמונה, קישור לאתר שלכם, יצירת קשר, רשתות חברתיות ועוד ואת כל הפרסומים שלכם.

פרסום ממומן

פרוטוקול רשאי לאפשר לכם להשקיע תקציבים בפרסום ממומן אשר יוביל אל האתר שלנו. עליכם לעדכן אותנו מראש על כך וחובה לתייג את הקישור בהתאם להנחיות שתינתנה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Close